Wednesday, May 23, 2007



Posted by Picasa

7 comments:

Unknown said...

Ai surprins aici o intalnire cu tine mult prea adevarata. Dialogul intre gand si emotie s-a scris singur.
Mi-a placut.

Oana

Unknown said...

am dat o tura pe la tine prin blog...si eu am facu revelionul la sibiu...in strada :) faina seria

Nono said...

diferenta dintre prima si a doua e a treia (doua nutrii)

Irina said...
This comment has been removed by the author.
Irina said...

Trebuie sa spun... o ora m-am uitat la pozele tale (din timpul serviciului- nu asa) si ma intreb cand ai avut timp sa cresti atata?
E bine cand poti sa spui cu mandrie..."Am fost colegi de liceu..si statea in spatele meu la orele de istorie si trageam cu urechea la glumele lor si ma distram si eu odata cu ei". Sunt momente pe care nu o sa le uit niciodata.

Rastasan Marcel

Nono said...

Ca tot ai zis "lor", ma bag si eu in seama si raspund: a avut timp sa creasca atata in 10 ani, 13 luni si dousecisisase de zile. Cam atata a trecut de cand nu ne-am vazut tustrei si am fost surprins de aceasta regasire inedita in eter. Placut, nu oricum, mai ales ca ai semnat cu pseudonimul, intr-o maniera pur "lor". Foarte flatant. Daca nu cumva chiar flatulent. Da, si din astea mai faceam in spatele tau si dadeam vina pe el.

corina said...

buna, va pup de la sighisoara tot a voastra colega coco. am imbatranit putin nu-i asa?mi-e dor de voi. cimi ti-am vazut pozele si m-am bucurat.dati un semn. organizati o intalnire sa nr vedem toti. va pup